Hauskaa että pääsit käymään Talli Applessa!Talli kasvataa pääasiassa
islanninhevosia,kaiken rotuisia poneja ja arabeja.Talli on aloittanut 13.1
.2007.Tallin omistaa ☺Fantti☺ joka tunnetaan myös ♥Wenla♥ nimellään.
Talli Apples ei tosiaankaan ole ensimmäinen tallini.No eips tässä muuta.


♥: ☺Fantti☺ ja Applen ihunat pollet!


342017.jpg